Projekat „Moja Bosna i Hercegovina – moje naslijeđe“

Projekat „Moja Bosna i Hercegovina – moje naslijeđe“

Finalna ceremonija projekta „Moja Bosna i Hercegovina – moje naslijeđe“ u kojoj je učestvovala i naša škola, održana je 02. decembra ove godine u Međunarodnom centru za djecu i omladinu Novo Sarajevo. Naša škola se predstavila nastupom školskog hora kojeg je predvodila nastavnica muzičke kulture, Nizama Aliustić.
Kampanju „Moja Bosna i Hercegovina – moje naslijeđe“ je implementirala Komisija za očuvanje nacionalnih spomenika uz podršku Ministarstva za obrazovanje, nauku i mlade Kantona Sarajevo i Prosvjetno-pedagoškog zavoda Kantona Sarajevo, dok su finansijska sredstva osigurana iz Specijalnog fonda američkog ambasadora u BiH za zaštitu kulturnog naslijeđa.
Cilj kampanje je podizanje svijesti mladih o značaju naslijeđa i poticanje odgovornosti za njegovo očuvanje.
Kampanja „Moja Bosna i Hercegovina – moje naslijeđe“ realizirana je u periodu od januara do decembra 2014. godine, i obuhvatila je devet osnovnih škola: OŠ „6. mart” Hadžići“, OŠ „9. maj” Pazarić“, OŠ „Hilmi ef. Šarić“ Hadžići-Tarčin, OŠ „Hašim Spahić“ Ilijaš, OŠ „Podlugovi“ Ilijaš, OŠ „Srednje” Ilijaš, OŠ „Zaim Kolar” Trnovo, OŠ „Hasan Kikić“ i OŠ „Isak Samokovlija“ iz Sarajeva.
U oviru kampanje u školama su održana predavanja o važnosti kulturno-historijskog naslijeđa, nakon kojih je objavljen konkurs za najbolji učenički rad na temu „Moja Bosna i Hercegovina – moje naslijeđe“ na koji je pristiglo 500 učeničkih radova. Učenica naše škole Amila Kajgana (7. a) je osvojila 1. mjesto za najbolji literarni rad, u kategoriji uzrasta od 6. do 9. razreda.
Kriteriji za ocjenjivanje radova su bili sljedeći: raznovrsnost tehnika i tema, izvornost radova, fokusiranost radova na naslijeđe Bosne i Herecegovine i kvaliteta radova.
Komisiju za ocjenjivanje radova činili su predstavnici Prosvjetno-pedagoškog zavoda Kantona Sarajevo, Ministarstva za obrazovanje, nauku i mlade Kantona Sarajevo, Ambasade SAD u BiH i Komisije za očuvanje nacionalnih spomenika.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .