PROMOCIJA PROJEKTA: JU OŠ „Isak Samokovlija„ kao primjer realizacije dobre prakse u obrazovanju

PROMOCIJA PROJEKTA: JU OŠ „Isak Samokovlija„ kao primjer realizacije dobre prakse u obrazovanju

U ponedjeljak, 12.6.2017. godine u 18,00 sati, u prostorijama Kino sale naše škole, održaana je prezentacija aktivnosti i rezultata koje je naša škola ostvarila kroz projekat „Nasilje ne živi ovdje – pozitivnom disciplinom i restitucijom do prevencije asocijalnih oblika ponašanja“.

Osnovna škola „Isak Samokovlija“ iz Sarajeva jedna je od devet bosanskohercegovačkih škola kojima je Fond otvoreno društvo BiH odobrio finansiranje projekta na osnovu poziva „Dobre prakse u obrazovanju“. Među 103 prijavljena projekta FOD BiH je izabrao projekat naše škole pod nazivom „Nasilje ne živi ovdje – pozitivnom disciplinom i restitucijom do prevencije asocijalnih oblika ponašanja“, prepoznavši ga kao primjer inovativne odgojno – obrazovne prakse u školi. Projekat je nastao na osnovu ideje VD direktorice Mirsade Jaganjac i projektnog tima nastavnika škole.

U sklopu projekta realizovan je ciklus od 6 edukativnih trening radionica za 30 nastavnika, 30 učenika i 30 roditelja učenika škole od prvog do devetog razreda, u cilju razvijanja vještina bitnih za prevenciju asocijalnih oblika ponašanja te postizanja pozitivne discipline u školi. Realizacija projekta je započeta u augustu 2016. godine a završila u maju 2017. godine. Naša škola je uzevši učešće u ovom projektu promovisana kao jedna od odgojno-obrazovnih institucija sa primjerom inovativne prakse.

Rezultati proizašli iz projektnih aktivnosti su:
– Školski kodeks „Postupanje nastavnika/ca po modelu restutucije kod nepoštivanja školskih pravila“ koji promiviše značaj odgoja logičkim posljedicama za učenike/ce te ujednačeno odgojno djelovanje kroz postupanje nastavnika /ca kada su u pitanju određeni problemi u ponašanju učenika. U izradi Kodeksa učestovali su roditelji, učenici i nastavnici učesnici projekta;
– Priručnik za nastavnike/ce s modelima radionica proizašlih iz projekta;
– Učenici koji su stekli vještine razrješavanja vršnjačkih konflikata po modelu restitucije imat će imati zadatak primjenjivati vještine svakodnevnom kontaktu s vršnjacima.

Vjerujemo da će se prepoznati značaj ovog projekta kao inovativnog pristupa u odgojno- obrazovnoj praksi osnovnih škola.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .