Martinović Zejna |
Osmanbegović Dženana |
Suljević Mirela |
Alečković Jasmina |
Bašić Belma |
Dizdar Eldina |
Lika Monika |
Šabanić – Hadrović Dženana |
Kovačević Jelena |
Šteta Nađa
|
Pleho Alisa |
Vicić Nataša |
Gušić – Mršo Sajma |
Karić Ajka |
Paralović Jažić Selma |
Memić Zehra |
Jasminka Plakalo |
Dautbašić Emina |
Šabić Emina |
Mešanović Marina |
Sokolović Adisa |
Vučijak Lejla |
Čerkez-Čaušević Emina |
Sirćo Sanela |
Pašić Maida |
Podgorica Alen |
Batinić Dženita |
Aliustić Nizama |
Šoto Amra |
Idrizović Imra |
Aldžić Medina |
Dragolj Zerina |
Hadžikadunić Ajla |
Mešić Samir |
Dedić Naisa |
Cvrk Mirsad |
Živalj Merisa |
Đurović Jelena |
Frko Igda |
Efendić Azema |
Ovčina Dženita |
Prazina Armin |
|
|
Svi nastavnici/ce razredne nastave i nekoliko nastavnika predmetne nastave su prošli početnu obuku, a jedan broj i naprednu obuku za primjenu Metodologije usmjerenu na dijete (što nesumnjivo olakšava rad u devetogodišnjem obrazovanju i odgoju), jedna učiteljica obuku za mentora, a četiri nastavnice iz predmetne nastave su certificirane za primjenu RWCT metoda i tehnika u nastavi. Petnaest nastavnika/ca je prošlo obuku „Čitanjem i pisanjem do kritičkog mišljenja“ tj. za primjenu aktivnih metoda i tehnike učenja u nastavi. Jedna nastavnica razredne nastave je certificirani trener za Metodologiju usmjerenu na dijete, a jedna nastavnica predmetne nastave za RWCT metode. Nastavnica razredne nastave je prošla obuku za trenera za projekat „Unapređenje djelotvornosti škole“.
Osim individualnog stručnog usavršavanja na nivou škole svaki nastavnik/ca i stručni saradnik obavezni su prisustvovati stručnim aktivima kao i drugim oblicima usavršavanja u organizaciji škole, PPZ i drugih obrazovnih institucija. Nastavnici/ce kojima naša škola nije matična, obavezno stručno individualno usavršavanje realizuju u svojim školama.
U okviru Projekta „Zajednica učenja“, u organizaciji COI „ Step By Step“, podržanog od Ministarstva obrazovanja, nauke i mladih i PZ, veći broj nastavnika/ca je prošlo individualno stručno usavršavanje u okviru zajednice učenja.
Prema istraženim potrebama u toku školske godine škola može organizovati kolektivno usavršavanje angažovanjem stručnjaka iz različitih oblasti, ali i nastavnika/ca – trenera u okviru škole.